Thursday, February 18, 2010


Gambar ini merupakan gambar semasa modul dijalankan. Lihatlah para pelajar sekolah bestari ini. Mereka memberikan kerjasama yang baik. Sebelum program ini dijalankan, saya berasa takut untuk berhadapan dengan para pelajar sekolah ini kerana pada mulanya saya tidak mempunyai kekuatan untuk percaya bahawa diri saya boleh melakukannya. Tetapi atas kerjasama yang pelajar sekolah tersebut berikan, semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih diatas kerjasama yang adik-adik telah lakukan. Walaupun program tersebut dijalankan pada cuti hujung minggu namun adik-adik sanggup hadir dan peratusan kehadiran adik-adik amat membanggakan saya dan rakan-rakan yang lain. Untuk masa yang akan datang, saya berharap adik-adik akan terus cemerlang dan menadikan generasi yang berjaya untuk bangsa dan negara. Amin.

No comments:

Post a Comment